Drive

Halluuews! ;)
Idag har jag då varit på landet och badat från bryggan skitkul och faktiskt inte så kallt.  Har haft jäätekul där iallafall, har också sjungit singstar, spelat basket och titat på teve fast det gjor´de jag hemma.
Ja det är väl det jag gjort idag.
Imorgon kommer iallafall elin till mig vid kvart i ett och jag möter henne i grindstugan, sen är vi hos mig i typ tjugo minuter och tar bussen till lydia som möter oss i granängsringen tror jag, sen får vi se vad vi hittar på, kanske badar om det blir fint väder. Det gör vi nog, bara det blir fint väder så !!!

Ska iallfall bli jättekul att va med mina små älsklingar.

Vi ses senare.

PUSSAR

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!