Asså jag hatar väckarklockor!!!

För det första (oj vilken stor text)

jo, för det första så är dom allmänt störande och för det andra: i förrgår så hade jag hade ställt min väckarklocka på 08:00 för att jag ska se ett program som började 08:10 men då vaknade jag 08:20 för jag hade inte hört väckarklockan, så igår så satte jag på högre ljud men så idag så vaknade jag 08:40 för att det inte var ngn bra mottagning, det var helt tyst :@ asså sånt är så j*vla irriterande :@

j*vla väckarklockor!!!

Idag så ska jag inte göra ngt särskillt (igen) typ det ända jag vill göra e att se på ECLIPSE om och om igen!!!!! ska nog iaf göra panqueqes (stavning) till almuerzo (lunch)

chao chao todos los dulces//alexandra lander

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!