Tjao!!

Ja jag vet att jag inte bloggat sen igår morse men jag har inte orkat ;)

igår så gjorde jag va jag sa att jag skulle göra, chilla :P ;) på kvällen så drog vi (mamma pappa o jag) till vega och åt musiga hamburgare haha :D  sen när vi kom hem så var klockan typ tjugo i nio o då så satte jag mig vid datan o geekade sims :D x) hahahaa. sen när klockan var halv tio så gick jag o tittade på en film i vardagsrummet, jag tittade på första skivan av "the 10th kingdom". asså den är uppdelad i tre skivor eftersom att den är sju timmar lång :) ska nog titta på skiva två ikväll ;) jag gick iaf o slagga halv ett.

idag så har jag inte gjort ngt speciellt, typ läst, kollat på när pappa gjorde glass smet :) och geekat sims :P fast på wii den här gången ;)

nej nu ropar pappa o säger att han ska hälla i glass smeten i glass maskinen, såå då får jag slicka bunken :) (Y) :D <3 *mmmmmm va gott*'


Love it <333 asså fan den ääääger!!!! :) :D


Love this too!! den ääääger fan oxåååå!!!!
:D :D <333333333333333


mmm vaniljglass
:) :*

Chao chao och god natt// alexandra deluxe lander
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!