Sportscamp 2010 ;(<3

Hejhej, då e man hemma :'(
Fan vad kul jag har haft, bästa året !!
Ska snart berätta om hela veckan. Men jag måste bara säga att jag älskar min grupp så jävla underbara människor:
Hanna
Nelly
Carro
Ellen
Clara
Mirre
Lina
Frida
Matilda
Sofia
Rachelle
Malin
Moa
Alexandra
Isabelle
Isabell
Isabella

Älskar spurs (och rockets)

Okej var berädd på långt inlägg:

Söndag:
Vi hämtade upp Isabelle och åkte vidare till Sportscamp, där vi vänta i en halvtimme på att incheckningen skulle börja, sen när vi kom till rummet fixade vi sängarna och jag Moa och Isabelle tog lite bilder, sen var invigningen, erik grönvall var kändisen, så jävla kul på invigningen asso. Sen hade vi en träning och en match den dagen. På kvällen pratade vi i rummet om privata saker som tydligen halva korridoren hörde. Menmen.




Måndag:
Kommer inte ihåg vad vi gjorde, men vi vaknade ungefär en halvtimme tidigare än vi skulle, fixade oss och så, sen hade vi frukost, sen träning sen rast, sen lunch, sen träning, sen rast, sen middag,  sen rast, sen match och sen rast och så hade vi rullstolsrugby där någonstans också. Sen på kvällen pratade vi om en till privatgrej och då hade Victor gömt sig i vårat rum så han hörde ;)



Tisdag:
Kommer inte ihåg någonting typ där heller, men dagen såg väl ut ungefär likadant som måndagen, fast vi fick vakna halv åtta, men då råka isabelle ställa klockan på halv sju, så vi hade gott om tid. Var faktiskt piggare då. Men ja på rasterna gick vi mest runt, var i activity town.


Onsdag:
Jag vet att vi var på campenson/expedition sportscamp, det var mycket roligare där en det har varit de tidigare åren eftersom att det var sämre väder, okej låter konstigt men hatar när det är värsta solen. Men sen hade vi träningar och matcher. Hade också vasalopp men jag åkte inte, och så tittade vi när några fotbollskillar som vunnit trickstävlingar uppträdde.




Torsdag:
Vi hade träningar, matcher, åt hade raster, jag och moa gick in i ett rum och pratade med några killar, har alltid kul på kvällarna. Men vi åkte också skidor fast jag stod över orkade inte, sen kollade vi på några fotbollskillar som typ har vunnit trickstävlingar.




Fredag:
Vi hade träningar, matcher, provade på rugby och åt, jag och moa gick runt och va i at och sånt ;) på kvällen vare disco som va skittråkigt så vi gick till några killar som vi lärt känna, satt och prata med de i kanske 2 timmar. Sen vare de där killarna vi prata me på torsdagen som höll på fett mycket men jag orka inte bry mig så moa fick hålla på med de.



Lördag:
Vi vaknade, fixa oss, åt, packade, städade, tävlade, åt, samlades hade avslutning. Jag kom till final i en mot en och hot shot och va reserv på straffkast. Vann en mot en men förlora hot shot. Fick en frisbee ,, liten basket boll och en jojo. Sen fick jag och moa ett "pris" för att vi har gått upp tidigare för att sminka oss. Då fick vi sminkborttagning.


Slut på veckan, har haft SKITKUL. Roligaste veckan i mitt liv.

Saknar allt och alla speciellt dej !! ):<3
Moa säger:

haha hade hjälmen bak och fram!<3 ;)

 2010-07-04     14:53:48
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!