Såg Eclipse med Alex idaaag :D

Tjao Jennys snygga bloggläsare!

Som ni kanske läste innan så sov Alexandra hos mig inatt! Vi hade skiiiiitkul! Vi tog en massa bilder och åt oss tjocka på godiiiiiis :D

Aah, när vi vaknade så duschade jag och alexandra låg kvar o tittade på tv. Sen åt vi frulle rulle och fixade oss. Sen gick vi t vendelsömalm och tog bussen in till gullmarsplan och tuben till medborgar platsen!
Vi hämtade ut biljetter till Eclipse! Vi bokade dem igår ;)

Vi köpte popcooooorn! Nån mer än jag som äälskar "bio popcorn"? :D
Filmen var jättebra! Alexandra har redan sett den en gång, men hon ville gääärna se den igen!
Fast det var några störiga fjortisar som typ satt två rader bakom oss som prata 24/7 -.-

Efter så tog vi t banan t gullmars och bussen hem till mig!

Jag tror Alex ska hem snart :/ Hennes föräldrar är schyssta och hämtar henne ;D

PusseN


/ Amanda Fredriksson & Alexandra Landér ! (a)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!