Har tråkigt

När jag har tråkigt brukar jag lägga in bilder på bloggen, så därför ska jag lägga in några, jag har lagt upp de förut. Men det funkar inte att ladda upp nya. Jag berättar lite om bilderna unde rockså.


- Skitsmå, tror det var sommaren för två år sen. Hade basketavslutning

- Eken cup förra året, annas gamla handbolls lag som lagts ner. Det ösregnade nästan hela tiden och då blev planerna såhär.

- Sportscamp 09, alexandra, alex och felix. Saaknar.

- Landet förra sommaren, jag skulle fixa bikinin och så tog mamma kort xD

- Också sommaren förra året, jag vendela och pappa kolla på basketmatch U18 sverige.

- I Vejbystrand 09, jag och Anna hade tråkigt så vi tog "fjortis" bilder.

- Sportscamp 2010, jag och Moa vaknade fem och var klara runt halv sju, då hade vi inget och göra.

- Sportscamp jag och moa på väg till en träning.

- Dagen innan skolavslutningen när niorna hade match mot lärarna.

Orkar inga fler xD

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!