"/






Hejhej!
Idag har jag solat skit mycket, fast blev typ ingen större skillnad, jag spelade brick breaker medans xD hahah.
Förresten så såg jag hannah montana idag, som jag nämnde i förra inlägget. Men nu kollar syrran på Beverly Hills och jag med då, det är faktiskt bra. Men egentligen vet jag inte vad jag ska skriva, så skriver lite onödiga saker.
Ikväll kommer mormor hit och äter middag, trevligt.
Någon gång i veckan ska jag anna och pappa/mamma åka till centrum för jag behöver nya bikinis till turkiet, som jag då åker till på lördag. Ska bli skitkul men kommer sakna alla otroligt mycket och inte kunna smsa heller. Men bilder blir de tiallafall.

Okej, nu ska jag inte fylla inlägget med massa onödigt.

Ses senare.

PUSSAR

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!