BILDBOMBEN

Hejsan alla!
IDag har jag inte kunnat uppdatera för jag har vart med moa , vi har pratat som fan från halv tre till halv sju ;O men vi pratade om jätteviktiga saker. Men i skolan jobbade jag typ inte för vi hade föreläsning och skridskor det var rätt så kul med skridskor men jag fick jätteont i fötterna efter. Det kommer värsta bildbomben här nere.

 -  Haha moa sötis:)
 Föreläsning -.-
 -  moa tvingade mej att anteckna.



 på väg t skridskor
 Amanda :)
 MOa XD

 Moa -.-
 Hehe.
 Moa gömmer sej såklart XD
 Svarte man..

 Hehehehe
 Hehe.





 Söötisar











PHUUU ÄNTLIGEN KLAR XD
Jag bnörjade tio över sju :O

Mous<33 säger:

Hahahh ja orka nt lägga in så mkt bilder xp duktig du e ;)<3333

 2010-01-19     21:16:19     http://moaws.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!