Annas match

Hejsan!
Nu eller snart ska jag titta på annas match de möter gustavsberg tror jag, haah e inte säker, men vi får hoppas att de vinner. Jag kommer nog ta några bilder om jag får bra lägen. Effter matchen ska jag o pappa t centrum o jag ska köpa en bikini och pumashorts sen blir de natalija tror jag. Vi kommer ta massa bilder så ikväll blire värsta bildbomben om jag är med natalija.

Outfit:

Hagabyxor - Klubben
Linne - Gina Tricot
Bolero - Cubus

Facelook:

Foundation - Kicks
Puder - Kicks
Mascara - Kicks, H&M och cubus

natalija :)♥ säger:

Så söt Älskling <33

 2010-01-24     11:43:13     http://naatiii.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!