16:00 :O

hejsan allihopa. jag har inte kunnat uppdatera har vart i skolan t fyra, jag pluggade engelska t tre sen typ chillade t fyra och sen märkte vi att de börja bli mörkt så vi åkte hem jag blev sen hämtad vid busshålltsplatsen:) I skolan jobbade jag bara engelska det var mycket att göra man skulle läsa igenom en engelska berättelse svara på frågor t berättelsen och sen överstätta t engelska, de va skitbraberättelse vi valde att läsa den var 5 papper lång. Men nu ska jag översätta klart t engelska.

Jag tog bilder i skolan oxå eller mina kompisar XD

 Natalija påväg t skolan.
 Älskar er









 hehe de va helt öde på skolan XD
 Hehe :)
 Love u



Orkar inte mer XD

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!