Träning snart (längtar) :)

Hallluue!
E hemma från skolan jobbade inte så jättemycket idag,
men hade iaf kul jag va mest med Moa och christoffer.
Men en gång så typ jobbade moa franska med jasmine, och då var jag med christoffer, zaci och marre,
men det var inte länge, sen skulle marre och zaci och melwin och marcus springa "rundan" :S,
så då gick jag och christoffer och letade upp moa igen och C gick t några andra
och jag t moa och jasmine, sen kom diana och då gick jag och jobba svenska
med henne men hon jobba engelska sen kom moa och vi hade KP.
Lite mer hände men orkar inte berätta.

Jag, M och C skrattade skitmkt idag XD hahahaha.

Tog några bilder idag men bara några.


Cafeteria:)


John och Fredrik XD


Christoffer.

Tog fler på Christoffer men orkar inte lägga in!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!