Sluut på veckan.

Hejhej!
Idag har vi haft bild hela dan, vi skulle skissa av ett gosedjur från två vinklar, jag gjorde framifrån och bakifrån, det kommer bilder. Efter skolan tog jag och natalija 823 och åkte t tröllbäckencentrum för att byta buss, när vi hoppade av sprang vi efter bussen för moa satt i den och vi sa hejdå och då sprang jag framför natalija och stannade och natalija fortsatte springa och sprang rakt in i mej så jag ramla XD hahahahaa.

Jag har tagit lite bilder oxå


Det jag åt igår.


Rebecka sötis.


Milli plööttiiiz


Mitt gosedjur bakifrån.


Mitt gosedjur framifrån.

Bilalastri säger:

love the web site lots of luck love to see more poems

 2011-02-11     08:09:12     http://bilalastri.blog13.com
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!