Sims 3

Har precis spelat sims spelade i kanske typ en timme? en av bäbisarna han iaf bli barn. E trött, har ont i huvudet (när ni ser det här mamma och pappa kommentera inte)

Aså det är skitjobbigt för mamm aoch pappa läser min blogg.

Det här är den första och sista hela chilldagen under sportlovet FAN vad tråkigt jag har haft, imorn ska jag klippa mej, måndag sova över med moa, tisdag moa, onsdag diana? torsdag amanda , fredag natalija, lördag vetinte och söndag vetinte. Så jag måste hitta på ngt nästa helg kanske t centrum with girls? Vi fårse.

Vi ses PUSS
Anna säger:

du ska kolla mina matcher nästa helg :D <3

 2010-02-27     16:47:31     http://annablommberg.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!