Kllar.

Jag har fixat mej och är klar medans Moa fortf ligger och sover XD hahahahaha. Hon vaknar säkert ngn gång kanske två timmar ;p jag komemr typ spela brick breaker eller ngt medans , haha.

Igår tittade ju vi på melodifestivalen haha fråga inte vad jag gjorde då och MrBean, Moa skrattade åt att han hoppade runt i sopsäck inte att han ramla ner på tågspåret. HAHA- Såå sköön. Sen tog vi lite bilder, jag skrev ett inlägg, pratade, gjorde en annan sak. Vi har iaf haft SKIIITKUUL, kommer alltid minnas den här dagen gmn<3. Typ lika rolig som pannkaksdagen eller roligare kanske :P



Tisdags<3

Tisdags

Nån vecka sen

Nån vecka sen

En vecka sen.

Pannkaksdagen<3

Pannkaksdagen<3

Vendelas fest

Typ en månad sen

Typ en månad sen

Ett halvårsen (precis när vi hade börjat i ks)

Första gången vi va.

DAGARNA MED DEJ HAR VART DE BÄSTA I MITT LIV

Skulle publiceras Klockan nio imorse.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!