Blindbock XD

Hejhej!
Vaknade halv elva av att vi skulle äta frukost annars skulle jag sova nu oxå, hehe, så de va väl bra att vi skule äta frukost.
Igår tog jag och natalija några bilder, titta på let's dance och dansade som gudrun(gunfrid hahahahahaha nati du fattar!) , molly, mattias och säkert ngn mer. Sen körde vi blindbock på kvällen, HAHAH skiiitkul, jag vart typ skiträdd för natalija gömde sej under sängen så man hörde inte henne , och jag blev så yr så att jag ramla in i hennes stol/fotäljs kant, fick kanten i höften och nattuksbordet i axeln, HHAHAAH. Båda ramla ner för sängen Natalija flög typ in i väggen, och jag ramla baklänges på nacken nerför sängen. Värsta minne ju! Har en bild från blindbocken det ser ljust ut men de e egentligen mörkt.

Idag ska nog Moa komma så ska vi plugga kurs, förbränning skiit jag fattar 0 , fotosyntes var lätt men förbränning e typ omöjligt att kunna.

Men nu ska jag va social med Natalija., ni vår bilder sen.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!