4-5 cm

:O:O
De klippte 4-5 cm så nu är det SKITkort tkr jag iallafall jag kommer ha tofs eller bulle enda tills de har växt ut lite asso gud. Menmen kommer inte klippa mej på ett halvår.
Det hinner säkert växa ut.

Nu är det inte så mkt kvar av dagen så kommer bara ta det lugnt, imorn ska jag sova över med moa hos henne tror jag ;) men kanske hos mej det beror på vi får se iallafall. Har träning imorn oxå det ska bli kul.

Längtar t torsdag!! Bowla med laget kuuuuuuuuuul!!!! Sen efter ska vi hem t isabelle och äta!:)<3

Vi ses sen.

PÖZ
Mariusiqra säger:

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

 2011-07-28     07:23:03     http://mariusiqra.blogh2o.com
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!