Sammanfattning av mitt år

Januari:
I början av Januari spelade jag Täby cup med laget, det gick inte så värst bra, men inte skitdåligt heller, men vi kom nästan till b-final x) åkte ut i b-semi. Tror jag.


Vi spelade också Astra zeneca blixten i södertälje lite senare i Januari. Där gick det bra, vi fick silver, men fick aldrig spela finalen. Orkar inte förklara varför. Men sen mötte vi det laget som vann i eskilstuna och vann stort över dem. Så vi skulle kunna tagit guld. Menmen.


Jag började också ta "modell" bilder på katterna, har fortsatt med det för tycker att det är kul.


Februari: Hände inget speciellt.

Mars:
Var på typ som en bowlingfest med laget, vi bowlade iallafall först nästan hela laget i tyresö och sen gick hem till Isabelle och åt och pratade.


Jag blev jättebra kompis med Amanda, Lydia, Elin, Alexandra och Jessica i Mars tror jag det var, för jag började bråka med Vendela och Natalija så då började jag va med Amanda och Co.



April:
Spelade Norrköping cup med laget, gick rätt dåligt där har jag för mig, vi spelade bara en riktigt bra match.
Hade den första filmkvällen med gänget, var skitkul vi kollade på två filmer, och alla sov över. Det var hos Elin.


Spelade Eskilstuna cup med laget, var sjukt kul. Gick inte så bra där heller. Men vi åkte och tittade på två P94 matcher och massa P97 matcher, sjukt kul!


Maj:
Jag blev bästakompis med Moa HG efter saker med laget mest. Vi umgicks mest på sommaren sen men också lite innan sommaren.


Kollade på Bravo cup med henne, vi kollade på alex och felix från sportscamp, bästa publiken. Lärde också känna några till i deras lag.


Juni:
Åkte till grönan med Moa HG, vi hade skitkul, åkte jet line typ hundra gånger. Mådde illa efteråt.


Kollade på Eken cup med henne också, vi kollade på Elin och Lydias lag mest.


Åkte till sportscamp och var där, fan vad kul det var. Åhh saknar skitmkt!


Juli:
Var på Sportscamp resten av veckan, den halvan var i juli ;)


Var i turkiet med släkten, skitkul också. Var där i en vecka. Blev lite brun iallafall ;)


Augusti:
Åkte till landet med Lydia, hade askul, tänkte dygna, men vi råkade "vila" samtidigt xP.

Började skolan igen "/


September:
Spelade blackeberg cup med laget, var tre poäng ifrån att komma trea.


Gick på bio med Moa


Oktober:
Åt middag med gänget hos Amanda


Kollade på queen konsert med familjen


November:
Spelade södertälje cup med laget, var två poäng för att komma trea.


Halloween fest med laget


December:
Firade jul med släkten hos kusinerna.


Åkte till Nacka forum med Jessica.


Såg på bio och sov över med Moa.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!