föralltid


Älskar dej jessica!

Skrev de här till jessica på facebook:
okej ska försöka förklara dej kortfattat, du är underbar och fantastiskt, ja du har rätt båda är sjukt rädda om våra tår, och vi har samma humor, gillar att göra samma saker och sånt. Som att förfölja folk i centrum, fula och snygga de spelar ingen roll, och jag vi gör klantiga saker som är typiskt oss haha och puttar ner varandra i snöhögar, men de e bara för att jag älskar dej så mkt att jag vet att du inte blir sur, du tar det som ett skämt. visst jag vet att de kan gå för långt, därför gör jag inte såna saker för ofta. men jag kan verkligen lita på dej, du vet mest om mej allt om honom och sånt, jag kan berätta allt för dej för jag vet att du inte sprider de vidare. vi ska ha underbart kul i vinter, kanske slänga oss i snön ? ta massa bilder och på nyår fan va udnerbart vi ska ha. älskar dejj mest, du e mitt allt oxå. försökte förklara dej lite kortfattat men fick ändå inte med allt.. <33333333333333333333333333333333

Hon svarade:
naw, nu rinner tårarna ner för kinden igen. ska förklara dej kortfattat, du e den mest fantastiska personen ja någonsin mött, du e dej själv precis hela tiden och du gör knäppa skaer som man aldrig skulle komma på, du e snygg, sexig o söt ;);) (Y) du och ja hittar på saker som e sjukt roliga. ja kan berätta allt för dej o vet att du int säger de för nån, du o ja kann snacka om allt killar, sex o sånt, ja e så glad att vi blev vänner (Bästa vänner) jag kmr aldrig släppa taget om dej, även fast du nån gång int gillar mej så kmr ja göra så att du gillar mej ;);) vår vänskap kan int förstöras, vi e oslagbara, vi krossar alla, vi e bäst. om du o ja skulle gå i en korridor me massor av killar så skulle alla titta på oss o stöna ;);) haha, Jenny du e underbar, söt, snygg, sexig, vacker, snäll, gullig, bäst, roligaste,
du e mitt allt Jenny <333333333333333333333

hahah naaaw, älskar dejj som fan älskling !!!

och här är våran låt:


Jessica <3 säger:

DU e bara för gullig Jenny, ja kmr fan skaffa en blogg bara skriva hur underbar du e (fast en blogg skulle int räcka för att skriva om dej) Älaskar dej Jenny som faan ;) Du o ja Jenny, du o ja :) <3333

 2010-12-22     20:05:41
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!