Dag 6 - Alexandra Landér

Älskar dig gumman. Du betyder otroligt mycket för mig. Du finns alltid här och jag finns alltid där för dig också. Om du behöver mig säg bara till, så ska jag hjälpa dig allt jag kan för att få dig att må bra igen. Är skitglad att jag lärde känna dig. Tänk om jag aldrig skulle börjat va med er, gud vad tråkigt liv. Du är alltid så snäll och söt och underbar. KÄnner mig trygg med dig i min närhet. I början när jag började vara med er, kände dig inte så bra, men kände ändå att vi skulle bli bra vänner någon dag och det blev vi! Tack för att du finns gumman. Kommer alltid finnas här för dig. Det du är bäst på är typ att hjälpa folk (?) nej men, du finns alltid där för alla känns det som. Du hjälper vem som hellst, om den behöver dig. Det är underbart.

Älskar dig!

 sötnos

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!