Dag 2 - Moa Härfstrand Goode

Oj, vart ska jag börja. Våra föräldrar var bästa kompisar när de var små, pågrund av dem blev vi kompisar. Vi träffades inte ofta när vi var små bara då och då genom fika. På sportscamp 2008, ett minne som aldrig glöms. När vi blev vänner. Jag satt och bedömde killgruppen, du var den enda som väntade på mig. Vi började prata, båda började gilla samma kille. Vi typ hängde efter honom 24/7. Sen efter det började vi va på fritiden också. Sen bråkade vi, och blev bästa vänner igen efter en bowlinggrej med laget. Sommaren 2010 var den bästa sommaren i mitt liv, vi var nästan varje dag. Åkte till centrum hela tiden. Jag älskar dig verkligen, du betyder så otroligt mycket för mig. Finns alltid där. Visst du kanske är dålig på att lyssna, men inte när jag säger något viktigt till dig, när det är något jag behöver hjälp med, om jag har något problem. Då lyssnar du alltid och hjälper mig du har alltid funnits där för mig och du ska veta att jag alltid finns här för dig också. Du kan ringa mig så fort du behöver mig, om jag inte svarar, fortsätt ringa tills jag svarar. Vi är nästan aldrig längre känns det som, på måndagar i en timme typ, på tisdagar pluggar jag typ alltid, på onsdagar har jag tidig träning, torsdag o fredag kan vi, lördag o söndag har vi matcher. Men inte varje helg vi måste verkligen börja va igen! Du måste iallafall förstå att du betyder skit mycket för mig, alla sekunder jag varit med dig har varit underbara. Jag mår alltid bra med dig i min närhet. Förstå det!



Finns så otroligt många fler bilder med dig älskling!
MOA säger:

NAAAW! blir tårögd gmn. jag älskar dig, och vi måste börja vara mer igen :) det var så jävla kul förut när vi var varje dag :D Vi har otroliga minnen som jag aldrig kmr glömma!! Jag kmr älska dig hela mitt liv, och det kan inte ens du ändra på! <33333333333333333 :') :*

 2010-12-11     21:25:31
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!