Tyresö centrum, tror jag

Godmorgon!
Ställde klockan på tio eftersom att jag ska till tyresö centrum idag, fast vet inte när, blir nog ganska mkt senare, orkar nte åka än. Men har inte ens fixat mig så, ska iallafall åka dit med Moa Hg, ja jag har fler kompisar.
Imorn är det skola, bajs, ååh, orkar egentligen inte plugga. Menmen, får väl göra de trots allt, sen efter skolan är det träning, så jävla kul ;d läängtar.

Kollade på bolibompa, hahah men då vare ett program, en tjej ba skulle visa hur man tvättade i en tvättmaskin för sin pappa, hon ba:
Man stoppar in allt i hålet här.

Hahah, de va kul då iaf.

Men vi ses.PUSSAR

MOA säger:

haha jävla misstolkande unge alltid du haha <3

 2010-08-29     11:02:42
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!