tråkigt dag igen -.-


Förra kaninen
Godmorgon!
Jag hatar dagar när man inte gör något, när man liksom bara är hemma, jag vill ju va med någon typ varje dag. Idag skulle jag kanske va med Claudia och Felicia men Felicia hade inte lust för hon har knappt varit hemma på sistone. Men vi kanske ska va imorn istället. Men jag måste göra något idag, om jag inte är med någon ska jag spela basket istället eller spela sims, BAAJS trååkigt jue. Menmen ska int skriva onödiga och tråkiga saker.
Just nu sitter jag och titar på teve och typ är inne på datan, trååkigt, men aa, ska nog starta sims snart eller kolla om någon rolig är inne på msn. Vill ju va med någon idag. Men annars ska jag typ sova lite till är skittrött.
Imrgon ska jag kanske vara med Claudia och Felicia hos Felicia antagligen.
Hon har köpt en skitsöt kanin, jag vill också ha en kanin. Men mamma säger att jag inte får eftersom att det inte gick så bra med den förra. Men jag vet ju liksom själv att jag kommer ta hand om den och så. Varför kan hon inte fatta, jag va liksom typ åtta år när vi köpte den förra, kunde typ inget då.

Men jaja vi ses senare.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!