Moa tvilling ♥


Moa älskade tvilling, snälla kom hem, jag saknar dig som fan, tänk att du ska bara borta två veckor till :(. ÅÅH, vill träffa dig nu och ha kul med dig och skratta som vi brukar göra! ÅÅHH, bah jag skulle kunnat följa meed, skulle varit underbart, fan vad kul vi skulle haft då asso. Men näru kommer hem måste vi sova över och va skitmkt, vi ska ha skitkul!
Du får intelämna mig så länge en gång till, tänk alla våra minnen, haren, tunneln, sniglarna, växten, killen i tyresö centrum, skatekillarna, busschauffören, ramla i bussen, sportscamp, asso jag kommer inte ihåg alla, vi har så jävla många. Åhhh älskar ju dejj meesst!!!!!!!!! KOM HEEEEM :'(

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!