Moa älskling Goode




Du vet inte hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag älskar dig!
Allt vi gjort tillsammans, har varit några av de roligaste sakerna i mitt liv. Alla våra minnen, jag vet att du minns de lika bra som jag själv. Asso du betyder så otroligt mycket för mig, det är dig jag älskar allra mest i hela världen. Du är helt underbar, inget fel med dig, allt är bara perfekt. Du går inte att beskriva med ord, du betyder FÖR mycket för att kunna beskriva med ord. Men du ska veta att jag älskar dig som fan och att du är helt underbar, och betyder skitmycket för mig.



Moa Härfstrand Goode <3 Jenny Blomberg
BERIT <33333 säger:

JAG älskar dej du fattar int hur mycket du betyder för mej du bygger hela mitt liv <33333



Jenny Blomberg <3 Moa Härfstrand Goode

 2010-09-01     16:09:49
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!