Konstig mardröm ;o


Om ni undrar varför jag är uppe såhär tidigt är det för att jag drömde värsta konstiga mardrömmen.
Det börja med att jag och Anna va på något ställe och så blev hon arg/galen och tog upp en pistol
och börja skjuta sen kom det två poliser som oxå hade pistol, men ingen dog.
Sen ringde de poliserna massa andra poliser så kom det ännu fler.
Så blev Anna plötsligt lugn och en polis gick fram till oss och så fick vi säga
massa tal och när man sa det talet han tänkte på skulle de knäcka våra nackar,
det fanns 12 tal. Så sa vi fel tal enda tills det fanns ett tal kvar som var 12
och det tänkte han på, så sa Anna det och de gick fram till henne,
och knäckte hennes nacke. Man hörde hur hon hostade och sen blev allt tyst.
Sen grät jag skit mycket och så gick de fram till mig men jag bara grät mer
så fråga jag måste ni knäcka min nacke och då sa de nej du har ju inte gjort något
du kan kolla på scenerna i stitchfilmerna vi har gjort som de gör där.
Jag ba bra tack för jag kanske kommer över att Anna är död.

- Skitkonstig men ändå hemsk mardröm, men som tur va pappa vaken och jag berättade för honom.

 

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!