Första skoldagen

Hejhej!
Förlåt för ett så konstigt blogginlägg imorse, men jag fick plötsligt bråttom, men satt ändå och vänta på bussen i tio minuter -.-. Men det har varit tråkigt i skolan idag, det enda kul va att träffa alla, speciellt jessica som jag inte träffat på hela sommaren. Men vi jobbad emed steg hela dagen, jag jobbade tyska och svenska. Imorn blir det nog matte och engelska då. HATA MATTE. Men den här terminen ska jag plugga, plugga, plugga ska inte gå runt och inte göra något som jag gjorde i slutet av första terminen i sexan. Varför säger jag inte.
Men snart är det träning, ska bli grymt kul, var ¨så länge sen, har saknat laget och att spela. Läängtar ska åka om typ en kvart, om pappa kommer snart aso. Hah.

Men vi ses. PÖZZEN

Bilder frånd agen:
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!