Engelsk bok

Hejhej!
Hann inte blogga imorse, men fixade mig rätt snabbt o tog sexan där amanda och elin satt. I skolan vare bg och sen jobbade jag engelska med moa, vi läste engelsk bok samma, vi ska redovisa tillsammans, skiittråkigt, aso fick huvevärk. Men ja, sen vare lunch o rast, efter rasten läste vi igen, men glömde skriva läslogg, får göra det imorn. Sen halv två så hade vi upptakt till kursen. Efter skolan var jag med moa ett tag, vi va vid ishallen kolla på fotbollsträning och sen i centrum. Imorgon ska jag vara mattant hela dagen, aso ush hatar det, men som tur är de bara sexorna och niorna som äter då. Fett skönt, men ändå, får inget gjort liksom. Menmen imorgon är det träning igen, fan va kul de ska bli, längtar skitmycke.


 
- Aso skitjobbig
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!