Blixtrar & Dunder


Hahah, fail rubrik, men hej!
Är värsta ovädret, typ ösregnar och blixtrar och åskar, men har dragit ut sladden så är ingen fara tror vi. Höhö.
Men aa tittar på Angel den är fett bra jue. Om en timme får jag nya sms, fan vad skönt. Ska smsa fett mycket eftersom att jag inte kommer smsa så mycket måndag tisdag och onsdag för då är det basketläger ju. Kommer typ gå och lägga mig senast tolv de dagarna för ska åka till lägret kvart över åtta och gå upp vid halv sju/sju.

Men hoppas ni har det bra.

Hur är vädret hos er? ;)

Mandizz säger:

det åskade hos oss också, jag och min kusse kröp i hop i hennes säng och tittade på blixtarna ^^

 2010-08-09     18:16:31
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!