SKITFINT VÄDER JU.


Hallå alla underbara!
Idag har varit en riktigt chilldag, först bg då sen jobbade jag engelska med mosi och alex vi redovisade också fick en applåd hehe.:), sen jobbade jag tyska elin tränade med mej, så om inte anna har tid att redovisa på fredag eller nästa vecka så redovisar jag med Elin. Jaja, sen åt vi lunch inte så gott , men jag åt rätt mycket ändå för jag var hungrirg. Efter lunchen gick jag moa elin alexandra lydia och amanda ut i solen, vi träffade också jasmine diana och amanda där ute. Efter en stund gick Alexandra och Amanda in och sen moa så då hämtade Lydia en boll och jag elin och lydia började köra retstickan med mangert och jesper. Hahah. Rolig dag. Vi var ute till bg.

Efter skolan gick jag hela vägen hem med syster, vi stannade i trollis och köpte godis sen vidare hem, när vi kom hem fyllde vi vattenballoinger oich gick ut till studsmattan vi hoppade tills jag skulle på träning då åkte jag iväg och tränade det var en rolig träning. Har precis ätit och sitter nu här.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!