Hiss och Diss.

Brukar inte köra med det, men har träkigt så gör sån t åtta då wipeout börjar :)
 Hiss och diss inom kläder.

Hiss:
* Jeans leggins:
De är så sköna, inte lika tighta och "hårda" som jeans.
* Långa linnen:
Sitter tight, men e snyggt t de mesta.

Diss:
* Kjolar:
Okej, de är fina och så,men jag passar verkligen inte i det, och de är obekväma
* Långärmade tröjor:
Jag HATAR såna, de är bara sköna om de är slappa som den jag hade på mej för någon dag sen, annars är de obekväma. Och tänk om det blir för varmt de kan man inte ta av sig något, det är bättre med linne eller t-shoirt och en kofta.

Hiss och Diss genom saker att göra.

Hiss:
* Åka på cuper med laget:
Det är så otroligt kul, det finns inga datorer eller teve apparater, så man måste liksom göra något som att spela kort och gå ute och spela basket, ååhh JAG ÄLSKAR.
* Träna:
Det är så underbart, hur man än gör, man kan springa, träna basket, styrke träna, asså känslan efter när man har tränat att man har tagit ut sig jätte mycket och är trött i kroppen.
* Bada i sjön:
Det är så tråkigt att bara vara inne och sitta vid datan eller teven, så kul att röra på sig och gå till sjön och bada.

Diss:
* Sitta vid datan:
Okej, jag gör det typ hela tiden, men det är bara för att det är ganska kallt ute och finns typ inget att göra, men det är så tråkigt egentligen man bara sitter helt still.
* Titta på teve:
Det är kul, med speciella program, annars SKIT tråkigt verkligen jag håller på  att somna när jag gör det egentligen, men jag kan erkänna att det e jätte kul om det e något speciellt program annars en STOR diss.

Jaja, nu ska jag titta på wipeout ;)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!