Fakju

Godmorgon!
Det blir inte ett så långt inlägg eftersom jag skrev ett förut men allt bara försvann helt plötsligt, men idag ska jag som sagt åka till fryshuset med anna och hanna och titta när felix skejtar, vi ska först in t gullmars och sen byta till tvärbanan, jag vet inte om det är meningen att vi ska äta där imellan, jaja.

Nu känns det ÄNTLIGEN som vår, solen skiner och nästan all snö är borta. Jag gick upp och hämtade datan och såg att verkligen nästan all snö var borta ni kommer få bild på det här nedanför.

Ha en bra dag! Vad ska ni göra?

PUSS

 Det är soligare men det här är i skuggan. SOL och nästan ingen snö på grannes gräsmatta.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!