Elin, Alexandra, Moa, Amanda, Lydia, Jessica. Det är ni som betyder ALLRA mest!<3

Halloj!
E hemma från en kort skoldag där jag fått mycket gjort. Det började med att jag jobbade svenska i matte ws jag gjorde klart filmrecension medans jag jobbade hjälpte jag Jessica med matten. Sen jobbade jag engelska uppgifter också och hjälpte jessica. 10:40 åt jag lunch och efter det gick jag till matte ws igen och jobbade engelska, sen gick jag ut i det mulna/soliga vädret och kastade boll. Efter skolan hade jag ph då jobbade jag matte. Efter skolan åkte jag samma buss som Alexandra och Anna.

Jaja, ikväll blir det fest hos Milica och Jasmine.

Vi ses

PUSSAR

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!