Älskade vänner..

Amanda Fredriksson

I början av sexan hatade jag dej, eller inte hatade men jag gillade dej inte jag blev påverkad av de andra tjejerna. Men sen förändrades allt när jag började va med er och nu älskar jag dej, du e så söt och snäll och får mej alltid att vara glad. Den korta tiden jag har känt dej har varit bäst, älskar dej Amanda Fredriksson!!<3


Alexandra Landér

Den dagen jag lärde känna dej var en "fantastisk" dag eller vad man säger, när jag inte kände dej visste jag inte hur du var eller något och jag trodde inte jag skulle bli kompis med dej, men sen när jag lärde känna dej blev du en jag verkligen älskar, du e så rolig, snäll och söt och när man inte mår bra eller har gjort illa sej eller något sånt hjälper du en och får en att må bra, jag kommer att finnas vid dej om du behöver mej, Älskar dej Alexandra Landér!!<3
Lydia Nordbäck

I början av sexan trodde jag inte att jag skulle lära känna dej, men sen när jag började va med er och började prata med dej kände jag att det var en pusselbit som har fattas och jag hittade den när jag började lära känna dej, du e också så söt och snäll och skiiitrolig kom du ihåg filmkvällen, det var efter filmkvällen jag verkligen började älska dej, så glöm aldrig Lydia Nordbäck att jag älskar dej!!<3
Elin Schwertner

Dej har jag aldrig tänk att jag inte tror att jag kommer lära känna dej, jag har alltid trott att jag kommer lära känna dej och bli kompis med dej eftersom att du och moa är så nära vänner. Du är också så söt och så rolig och så snäll och så omtänksam okej det går inte att beskriva hela dej, men du ska veta att du betyder jävligt mycket för mig och att jag älskar dej, så glöm aldrig det Elin Schwertner.
Moa Andersson

Moa älskling, det är dej jag älskar mest. Du betyder så jävla mycket för mig, allt du hjälpt mig med allt du gjort för mig betyder så jävla mycket. Vi har bråkat i 1,5 år och sen i början av sexan lärde vi känna varann och den dagen vi lärde känna varandra var den bästa kommer du ihåg har någon en pännvässare? det var den dagen, sen alla minnen sen dess orkar jag inte rabbla upp men det är många iallafall. Jag kan tyvärr inte beskriva dej med ord men du är iallfall jävligt söt och snäll och rolig och omtänksam och underbar och massa annat. Jag älskar dej Moa Andersson.

Det finns massa andra jag också älskar men tappat mycket kontakt med som t.ex. Diana Rasol och Jasmine Brown.

Lydia ? :D säger:

Älskar dig me Jenny , :D <33333333333333333333 jag tänkte samma sak som dig ibörjan men direkt när du kom in i vårt "gäng" ;P kände jag att du hade saknats innan , och efter filmkvällen kom jag ännu närmare dig XD :D <3333333333333333333

btw , måste säga en sak nu eller i morrn i skolan xP så logga in på msn :P

 2010-04-21     18:53:24
moa<33 säger:

gilla

älskrejj me plumse :D <33333

 2010-04-21     21:06:48     http://moaws.blogg.se/
Alexandra <33 säger:

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR dig me Jenny<3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333: : : :

 2010-04-22     15:50:02     http://daamanda.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!