Älgar på tomten precis utanför fönstret.

Hejsan!
Igår fick jag dataförbud, för en anledning, så kunde inte skriva, och idag sov jag t halv ett och sen åkte och tittade när min kusin jörde karate, Det var kul att titta när han tävlade men tråkigt imellan. ;) Han var jätteduktig vet inte vilken plats han kom på. Men det var kul att se honom. Vi åkte dit när jag var klar.
Sen när vi kom hem och hoppa ur bilen stod det älgar på grannens tomt, skitläskigt ju. Jaja, vi gick in och åt och nu softar jag bas. Älgarna var precis utanför fönstret :O. jag tog kort på de när de var på grannens tomt men fick ingen bra bild. Men anna tog ¨några när de var på våran tomt så kan ta en av de bilderna.

Här kommer bilder från karaten:

Ni får en

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!