2 dagar kvar,,,


Hejhej!
I skolan redovisade jag 9c i tyska, jobbade svenska alltså skrev bokanalysen
 och typ chillade, men jag chillade bara i 1 timme sammanlagt typ. Tappade
 först bort min svenska bok så jag fick en ny och då hade anna hittat min så nu
 har jag två. Men de e bra ändå. Imorgon kkommer vara en lång dag den ser
 ut såhär. I skolan, ska bli klar med kursen, läförståelse i svenska,
matteuppgifter, labrapporten, teknikuppdraget, börja på uppdrag i engelska.
Éfter skolan ska jag stanna i en timme för att göra klart teknikuppdraget,
när jag kommer hem ska jag packa klart. Det är mer än det låter.

Jaja, vid halv fem åker jag till träning tills dess datan.

Ses efter träningen.

PUSS

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!