skola xD

I skolan jobbade jag fett mkt, först vare matte kp o då jobbade jag med steg 7, sen jobbade jag engelska t lunchen, efter lunchen jobabde jag kurs t 11.55 för då vare engelsa kp, på engelska kpt jobbade jag med steg 7, då ska man skriva en annons för att få medlemmar t ett band!! Efter det redovisade jag steg 7 i matte, o blev godkänd xD<33

Efter skolan var jag med Vendela, förest gick vi hem t henne o åt mellis, o sen gick vi t sågen för att hon skulle på piano där:) efter hennes piano gick vi hem t henne igen då gick hon in på farmville o skulle fixa o jag låg o smsade i hennes säng<33

Klockan 17.10 åkte jag hem<3 när jag kom hem åt jag middag o nu sitter jag här:)

/jenny

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!