Centrum med Didi, Nachos och Vendela<33

Idag vare ju skoola och jag hade PH men skit i det. Efter skolan vare roligaste fredagen på terminen jag åkta till centrum med Didi nachos och vendela<333 mina älsklingar:D<3
Vi hade skitkul, åt på donken var inne på kicks jag köpte en foundation, va inne på bikbok och kollade, va inne på sabis och köpte benandjerrys, va inne på H&M och tittade, köpte två cola, va inne på ginatricot jag köpte ett magskärp när vi skulle åka hem kom bussen om 20 minuter så jag o vendela o didi gick in igen och köpte lite godis xD

Och nu har jag kommit hem:P

Bilder:
Älskar er tjejer<3Snacka om söta!!<3Hur söt får man va?<3SKITSÖÖT!!!Älskarej Nachos<3Våra fötter:DHihixDPuss på er<3Alla köpte samma xD<33

Det var centrum nu kmr två bilder från skolan<3 kanske kmr fler sen:D

Söötnooowsar:DBästa bilden jue<3

Va har ni gjort idag?<3

diana <3 säger:

fan va fina bilder på våran gääääng ;D <333333

ÄLSKAR ER TJEJER !!!!! <33333333 woohhoo vi äger ;D;D

 2009-10-02     19:50:43     http://dianarasol.devote.se
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!