Vinst!<3

Idag vann vi:)
Vi spelade bra i första perioden och vann den med 8-5, andra perioden tappade vi och den förlorade vi med 9-4, tredje perioden tog vi igen lite igen, och vann den mewd 9-8, sista perioden var vi grymt bra och vann den med 17-8, slutresultatet blev 38-30 till oss :), haha jag hade 4 foul efter halva matchen, råkade slå för mkt med armarnaxD, så jag spelade bara två minuter av tredjeperioden och hela sista, men gjorde ändå 21 poäng:O, moa gjorde 8 poäng, vendela 5 och elvira 4 :) <3

Nu har jag precis fikad me farmor farfar o pappa, vi köpte fikabröd o mums mums:), men nu måste jag skriva i mina andra bloggar:)

Hejdå!

Vad ska ni göra i helgen dåe?<3
eLIF(mSN KOMPIS TILL JENNY) säger:

Grattais!

(ASSÅ FÖR ATT NI VANN MATCHEN)

jAG TYCKER ATT DET ÄR JÄTTE KUL ATT SPELA BASKET.

 2009-11-07     19:31:11
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!