Träning+Skola+Träning<3

Hejhej;P Idag har jag mkt att berätta, först imorse fick jag skjuts t natalija haha vågade nt gå t bussen xD<3, sen kom vendela t natalija lite senare:), vid kvart över åtta gick vi t bussen, och kom t skolan fem över halv, då skrev vendela ut strukturerad väg och sen gick vi upp t klassrummet och hade bg. I skolan jobbade jag med Tyska, Svenska och Engelska:)<3, pallar egentligen nt jobba men måste -.-, efter skolan åkte jag hem t natalija, vi åt först kokosboll o sen gick vi ut t en kompis:P, vi typ körde fotboll me hnm, sen vid fyra skulle jag hem:( jag skulle ha träning..<3,

På träningen var det en ny som var med, (gulizar kusin), hon va jättebra för att va ny:P vi körde mest försvar, men lite match också:)<3 efter träningen duchsade jag på tio minuter:O det va jättesnabbt... sen när jag kom hem tittade jag på teve, åt middag och nu sitter jag här:P

Haha kanske blev lite långt men aja!<3

Hejdå!:P

//jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!