Skola+Nati o daniel

Hej!!:D
Idag var ju jag i skolan och jobbade som vanligt, men efter lunchen (11:00) gick jag vendela o nåra till ut, men alla gick typ in direkt så de va bara jag vendela o nati kvar ute o spelade fotboll med nåra killar från sexan, vi körde att man va två o två fast jag o vendela o nati va tre, o så skulle alla lagen skjuta på ett mål o en va målis, o det laget som gjorde två mål först gick vidare, vi kom till semifinal en gång och kom trea:), fett braigt aså:P när vi kom in hade vi vart ute i typ två timmar xD hahahh:P fett kul:D

Efter skolan hade nati ph och jag behövde göra klart en kurs, så vi va kvar t tjugo i tre o sen åkte nati jag o daniel hem t mej, hemma hos mej åt vi mellis och ställde frågor om varandras gäng t.ex. vem e sötast, vem e snällast, vem gillaru mest o.s.v det va fett kul xD, vid tjugo i fem gick nati o daniel hem för det började bli mörkt(de bor på samma ställe);P

Och nu sitter jag o äter :P

Hejdå!!:D
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!