SKOLA-PH-MOA-TRÄNING

Hejhej<3
Idag var jag ju i skolan jag jobbade tyska matt kurs och svenska ;P<3
Efter skolan hade jag PH till klockan tre.;(, då jobbade jag svenska:) efter phet åkte jag buss t trollbäckens centrum o skulle gå t moa, men jag gick fel xd, tahaha jag hittade nt :P så jag gick värsta promenade o tillslut kom jags fram efter typ 35 minuter, vi hann bara äta mellis o sen gick vi t bussen för jag skulle på träning o vi vänta i tio min men den kom inte så vi gick hem t moa igen o jag försökte ringa pappa men de kom nt fram för tele2 har problem men tillslut fick jag tag på han, o sen åkte jag t träningen o kom fem i så jag fick skynda mej xd, på träningen körde vi liteblandade saker sen när ajg kom hem åt jag middag o nu sitter jag här :d<3

//jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!