Konstig dag xd

Hej alla söta läsare<3
Idag var jag jue i skolan som vanligt, på morronen vare matte KP men jag glömde bort det:S , hahah men de gjorde inget för de e ju lixom matte -.- då jobbade jag tyska med vendela t klockan 10:20 för då sprang Jason, Fredrik Modig och Sebbe t skogen så vi sprang efter o titta va de gjorde (utan skor) xd, hah vendela kmr du ihåg de! , och sen när vi kom in fortsatte vi med tyskan (vi måste redovisa snart), sen vare lunch 11:20, efter lunch klockan kvart i tolv spelade jag o vendela fotboll i tjugo minuter o vi vann ;p sen gick jag in och jobbade kurs med amanda lite senare kom anton, men 12:45 skulle anton o amanda på KP så jag fick jobba själv men vendela jobbade också men på ett annat papper så vi jobbade breve varann, tjugofem minuter innan bgn kom gustav (försenad) men då va jag nästan klar så jag skrev bara klart och blev klar 1 minut innan bgn.

Efter skolan åkte jag hem t natalija (kul), vi va me daniel en stund haha o hade kul minns ni?<3, och sen vid fyra skulle han t träning så jag o nati gick in o satt på datan :)<3

//jenny

Queen J' säger:

Tjohoo :D

En kompis till dig (http://naatiii.blogg.se/) tyckte att jag skulle spana in din blogg, och den var verkligen jättefin!

Fixa bloglovin så tror jag att du kommer ha många följeslagare inom kort ;)

Kram // Julls

 2009-11-26     18:00:08     http://missjulls.blogg.se/
Natalija säger:

Jag tog den sista bilden :)

 2009-11-28     18:49:24     http://naatiii.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!