Haha bussdag? elr va tkr du moa xd

Hahahh rubriken säger allt, idag har jag åkt buss otroligt mkt,
först från mej till gympan: på gympan dansade vi bugg xd hahah kul i början men vart lång tråkigt!
ja gick från gympan t skolan för bussen kom om åtta minuter o jah pallade inte vänta, så i skolan jobbade jag tyska och engelska :)<3
sen åkte jag från skolan t trollbäckenscentrum: i trollbäckenscentrum köpte jag klubba o tuggummi:p
sen från trollbäckenscentrum t moa men precis när vi hoppade av bussen sa en kille att den hade jobbat klart så vi vänta på ny buss igen xd
då åkte vi från moa t trollbäckenscentrum: där väntade vi på ny buss eftersom vi behövde byta.
sen kom bussen o vi åkte t bergfoten elr va de hette, där mötte vi kkillen o gick t tyresö centrum men vi han inte va där så länge för vi kom dit 16:03 o bussen kom 16:25 , så vi gick runt lite där, och klockan tjugo över gick vi ut t busshålltsplatsen och väntade på ny buss men den stod där helt svart o ingen satt på den, men sen körde den fram lite och då hoppa massa på så vi hoppa på, och då åkte jag hem t mej och nu är jag här hemma :p

Den jag åkte me var moa :D

Bussarna jag åkte var 807, 823, 824, 819 och 840, jag tog 807 t skolan, 823 fråpn skolan t trollbäckenscentrum, 824, från trollbäckenscentrum t moa och från tyresö centrum hem, 819 från moa t trällbäckenscentrum och 840  fråpn trollbäckenscentrum till bergfoten. hahah åkte buss 6 gånger xd <3

//jenny<3

PS: älskarej moa!




Natalija :) säger:

hej gumman :) min kompis vill ha en bra bloggdesign och fin header och jag vet att du kan fixa :) skulle du villja hjälpa henne gratis ?<33

 2009-11-24     20:19:38     http://naatiii.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!