Klassresa i helgen<33

I helgen var jag på klassresa i vaxholm , Gülizars klass var också där. På lördagen åkte vi dit , det tog ungefär en och en halv timme , när vi kom fram skulle vi köra fångarna på fortet , det var asaaakuuul. Sen när vi kom fram till själva tälten , höll vi på med en kille , och fixade i tälten , sen badade vi. På kvällen hade vi klassfest , det var inte så kul. Efter den hade jag lilli o vendela asatråkigt , så vi gick ner till stranden. Där var Gülizars klass , då fick vi vara med o köra sanning eller konka , det var jätte kul<33. Sen nästa dag , var vi lite med killarna i Gülizars klass , o Vendela fick en kille. Jag vaknade kvart i fyra. En klassförälder fick rådamp på oss , för att vi tog hans barn mössa och kasta lite till varann sen gav tillbaka den. Klassföräldern sa massa fula ord han ba skitungar , barnrumpor att det  var fel på oss och att vi var störda. Sen började vi gråta , o så pratade de med oss. Sen klokcan 11:15 åkte vi hem vi kom hem typ 12:15. Sen på kvällen va vi med en av killarna i Gülizars klass som heter Erik det var kul. Sen klockan kvart i nio kom vi hem o klockan kvart i tio gick jag o la mig.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!