Varit med Ida!

Jag vaknade klockan 6:50 sen gjorde jag mig i ordning jag blev klar klockan 7:20 då åt jag frukost. Sen skjutsade pappa mig till Vendela , när jag kom till Vendela gick jag och vendela till skolan. När vi kom till skolan skulle vi ha tyst läsning jag läste ut min bok:D. Efter det skulle vi ha, klassråd sen var det matte BLÄÄÄÄÄÄ. Jag jobbade 5 tal:D hihihh REKORD. Ooooh RAST jippieh äntilgen vad kuuul. Då var jag med Veeeendelllaaa, efter rasten skulle vi rätta en stencil jag hade alla rätttttt. Sen var det träslöjd JIPPIEH vad kul jag blev nästan klaarm efter det var det lunch det var gott jag var hungrig. efter lunchen var det ett nationellt prov i engelska , det var trååååååååååååååkigt, BLÄÄÄÄ. Sen var det eget arbete jag óbbade med matte (5 tal igen whoaao). Klockan 13:40 var det redovisningar i tio minuter sen slutade vi:D JIPPIEH och nu är jag med Ida.

Hejdå!!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!