Träning!

Idag vaknade jag klockan 6:45. Då gjorde jag mig i ordning jag blev klar klockan 7:15 då åt jag frukost:) Klockan 7:30 borstade jag tänderna sen gick jag till min kompis vendela , jag började gå klocka 7:40 lite sent. Jag kom fram 7:55 då gick vi resten av vägen till skolan tillsammans. När vi kom till skolan skulle vi ha tyst läsning jag läste en sida sen pallade jag itne mer , då jobbade jag med matte jag jobbade 5 tal. Sen var det rast , efter rasten hade vi musik jag vendela , jenny h och lilli tränade på våran låt efter musiken var det matte igen:( Då jobbade jag 10 tal:o rekord. Sen var det lunch chicken nuggets :D:D:D. Sååååå gottt. Efter lunchen var det som vanligt rast då ringde jag och vendela en kille tss. Efter rasten var det matte igen:O då jobbade jag 2 tal och sen gick jag och lilli ut i korridoren då jobbade jag 4 tal till , sen spelade vi kort med två killar i min klass vi körde poker:D. 14:10 var det redovisningar. Sen slutade vi :D:D:D:D. Då gick jag hem och åt mellis , sen satte jag mig vid datan men nu ska jag på träning hinner inte skriva mera;)

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!