Tittat på handboll!

Idag vaknade jag klockan 8:30 då tittade jag på tv , sen åt jag frukost:D MUMS!. Efter det gjorde jag mig i ordning , klockan 9:50 skulle vi åka till Annas handbollsmatch. Det var Division två som spelade men Anna brukar egentligen spela i Elit fast division två var så få så då fick anna spela där. Det gick ganska bra dom förlorade med 2 poäng. Sen skulle vi åka och titta när pappa dömde , vi tittade på slutet av andra perioden sen åkte vi till farsta centrum , där köpte jag och Anna skor. Jag köpte ett par lacoste:D , sen åkte vi tillbaka när vi kom dit dömde pappa en annan match , vi tittade klart på den och sen åkte vi hem , när jag kom hem satte jag mig vid tv:n , sen satte jag mig vid datan. Lite senare skulle vi äta , det var gott, efter det satte jag mig vid datan en stund , sen tittade jag på tv. Klockan 20:30 började parlamentet och då tittade jag på det. Efter det satte jag mig vid datan och skrev i bloggen:D

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!