Spelat match!

Idag vaknade jag klockan 11:55 då åt jag frukost sen tittade jag på tv i en timme sen klädde jag på mig. Efter det satte jag mig vid tv:n igen , sen kom pappa hem och då så pratade jag med honom lite, sen när han åkte igen så satte jag mig vid datan i en kvart , sen tv igen , senare kom pappa hem igen och då skulle vi åka till min basketmatch. När vi kom fram skulle vi gå till omklädningsrummet. Där bytte alla om och sen pratade vi taktik i omklädningsrummet. När vi kom upp till hallen värmde vi upp i 35 minuter. Sen började matchen det gick jättebra i första perioden, efter den så stod det 8-5 till det andra laget. I andra perioden gick det lite bättre för då kom vi i kapp med 1 poäng så då stod det 14-12 till det andra laget. I tredje perioden var vi urkassa efter den stod det 24-15 till dom. I sista perioden var vi jättebra och till slut vann det andra laget matchen med bara 39-32. Efter matchen gick vi ner och dushade sen skulle pappa dömma en match:| det var trååkigt att titta. Efter det åkte vi hem och då satte jag mig vid datan och nu sitter jag här.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!