Sovit över!

Igår somnade jag klockan 24:10 och imorse vaknade jag klockan 8:00. Jag och Ida låg och pratade i tjugo minuter. Sen satte vi oss vid datan. Klockan 9:45 åt vi frukost sen gick vi ut, när vi kom in tittade vi på tv. Klockan 13:30 åt vi lunch. Efter lunchen satte vi oss vid datan. Sen började jag att sminka Ida, men sen skulle jag ringa min kompis , vi pratade i 10 minuter sen sminkade jag klart Ida. Efter det tittade vi på en film , klockan 18:05 skulle jag hem då åkte jag hem , när jag kom hem satte jag mig vid tv:n. Sen åt vi middag (pizza) det var gott jag tog Orientala. Sen satte jag mig vid datan. Efter det ringde jag min kompis igen. Sen satte jag mig vid datan igen och nu ska jag titta på melodifestivalen.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!