Skola USCH

Idag vaknade jag klockan 6:55 , då satt jag kvar i sängen till 7:00 sen gick jag upp och gjorde mig i ordning. Klockan 7:20 åt jag frukost , medans jag åt frukost tittade jag på tv. Klockan 7:45 skjutsade pappa mig till Vendela. När jag kom till Vendela gick vi till skolan;), när vi kom till skolan var det tyst läsning , sen var det ett NP . Sen var det rast:D då var jag med Vendela och Lilli, efter rasten var det Matte då jobbade jag 13 tal :O , sen var det träslöjd :D. Jag blev nästan klar ska bara måla den :D:D:D.  Sen var det lunch (fisk USCH jag åt bara potatis och knäckebröd) efter lunchen var det rast som vanligt;) då var jag med Lilli och Vendela igen :D. Efter rasten var det Matte igen då jobbade jag 14 tal sen jobbade jag med WB USCH. Klockan 13:50 slutade vi JIPPIE äntligen. Då gick jag och Vendela hem till Vendela och satte oss vid datan lite senare kom Jojjo då åt dom mellis jag hade redan ätit ;) Sen satte vi oss vid datan en liten stund igen klockan 17:50 var det mat (pannkaka :D:D:D) MUMS! jag åt ganska mycket hahah. Efter maten hade jag och Jojjo två danstävlingar Vendela var domare. Jag vann den första och Jojjo den andra , sen skulle dom åka iväg till nånting och då skjutsade hennes mamma hem mig. När jag kom hem pratade jag lite med pappa och Anna sen satte jag mig vid tv:n , lite senare satte jag mig vid datan och skrev i bloggen.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!